Verkeerd product ontvangen of is uw aankoop defect aangekomen?
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect aankomst of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 24 uur na ontvangst contact op te nemen met Glassify. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website of telefonisch (013-5346838) of door een email te sturen naar [email protected] , liefst voorzien van een foto van het artikel en/of de verpakking.
Overige retourzendingen
Voor retourneren kunt u binnen 14 dagen het product in de originele verpakking retour zenden met de pakbon en uw gegevens naar:
De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening
Retouren worden alleen in behandeling genomen als bovenstaande instructie wordt opgevolgd.
Het goed retourzenden van de artikelen is altijd uw verantwoordelijkheid!
Artikelen die als retour worden aangeboden en toch sporen van gebruik vertonen zullen niet zomaar worden teruggenomen. Hierbij zullen de omstandigheden per individueel geval bekeken worden om in samenspraak een oplossing te vinden.
Glassify is niet aansprakelijk voor vertraging, schade of verlies tijdens de retourzending. Mocht je dit risico willen uitsluiten, dan raden wij je aan de zending aangetekend retour te sturen (kosten voor rekening koper)